Iron Maiden Bulgaria Forum
Mother Of Mercy - Printable Version

+- Iron Maiden Bulgaria Forum (https://ironmaiden-bg.com/forum)
+-- Forum: Iron Maiden - България (https://ironmaiden-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Iron Maiden (https://ironmaiden-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Mother Of Mercy (/showthread.php?tid=535)

Pages: 1 2


Mother Of Mercy - Dr. Feelgood - 10th August 2010

Нека тук да споделяме впечатленията си за тази песен и всичко свързано с нея.

Ето и текста.

Mother of Mercy

Sitting waiting in the falling rain
Getting ready to begin again

Wounded lying, crying, bodies moving, dying
All around there is the smell of death and fire

Here the planes are coming
Hear the soldiers running
Killing on a scale to comprehend

Why are we here
In this place...here to kill
Please God forgive us for
What we have done

I always thought I was doing right
As of now I'm not feeling so sure

I'm at a place of where
I give no grace
I'm a soldier of war

I sit waiting for my darkest hour to come
I cannot think about the things that I have done
It shouldn’t take a fool to see that I believe
Accept the consequence, repent for what I’ve done

You tell me what is certain but I’ll tell you what is true
You tell me what is honesty, when all around is death and cruelty
The making of a man is fire, not giving into our desires
Within the truth it lies within the only thing

Mother of Mercy
Angel of death desire
Mother of mercy
Taking my last breath, of fire
Mother of mercy
Angel of pain
Mother of mercy
Taking my last breath

Some say you are a lost cause, some say you're a saint
Just being here's an act of suffering and restraint
Walk down the long dark road to ruin and panic not
I’ll die a lonely death of that I'm certain of

Rivers flow with blood there's nowhere left to hide
It’s hard to comprehend there's anyone left alive
Sick of all the killing and the reek of death
Will God tell me what religion is to man
I don't hold with bad religion understand what's underneath it
Now I come to think of it, I just don't hold at all you know it
You say you are a holy man, but what is it you do
From where I stand is nothing but a hollow man I see

Mother of Mercy
Angel of death desire
Mother of mercy
Taking my last breath, of fire
Mother of mercy
Angel of pain
Mother of mercy
Taking my last breath

Mother of Mercy
Angel of death desire
Mother of mercy
Taking my last breath, of fire
Mother of mercy
Angel of pain
Mother of mercy
Drawing my last breath

I'm just a lonely soldier
fighting in a bloody hopeless war
Don't know what I'm fighting,
who it is, or what I'm fighting for
Thought it was for money,
make my fortune, now I'm not so sure
Seem to just have lost my way


Mother Of Mercy - Кико - 10th August 2010

До фразата "I am soldier of war" песента звучи обещаващо.Доста епично.
После вместо да вкарат един силен припев в техен стил,пак са я протакали,както El Dorado.С малката разлика,че пирпевът на El Dorado все пак си го бива и малко или много си струва чакането.

Не ми харесва парчето.Като някой филм,който започва интригуващо,държи те в напрежение през цялото време ,но в крайна сметка нищо интересно не се случва до края.

Оценка: 6/10


Mother Of Mercy - stiff - 10th August 2010

Едно от парчетата, което спокойно бих пропускал всеки път. Припевът е потресаващо клиширан и повтарячески. Даже неприятен. Самата позиция на песента /след странното интро, средняшката TFF и тъповатото El Dorado/ според мен прави лоша услуга на албума. Ако не бях кой знае какъв фен, щях да отпиша диска още тук и после да кажа, че не не става за нищо- повярвайте ми- онези, които ще твърдят това, а те ще са много, ще се основават точно на тази практика, но ще отричат, ако ги питате докъде са слушали албума.


Mother Of Mercy - jorro - 15th August 2010

Аман от разбирачи!!! Много си е хубаво парчето...:excl:


Mother Of Mercy - kosio - 16th August 2010

jorro Wrote:Аман от разбирачи!!! Много си е хубаво парчето...:excl:

Не е Аман, каквото каже Стиф е закон


Mother Of Mercy - Miroslav833 - 16th August 2010

Една от трите песни в албума които бих определил като шедьовър. Другите две са When The Wild Wind Blows и The Alchemist. Интрото заслужава особено внимание. Да, припева е клиширан ама звучи яко. Тази песен би стояла много добре в AMOLAD. Изглежда е до въпрос на вкус, мен пък не ме кефят веселяшки песни като Run To The Hills, Bring Your Daughter To The Slaughter, Hooks In You и някой други такива. Всъщност биха ме кефили в известна степен ама ако бяха в някой от соловите албуми на брус, в албум на мейдън не ми допадат.


Mother Of Mercy - Miroslav833 - 16th August 2010

Всъщност имах предвид The Talisman, не The Alchemist, що никъде не виждам бутон за редактиране на поста си?


Mother Of Mercy - stiff - 17th August 2010

jorro Wrote:Аман от разбирачи!!! Много си е хубаво парчето...:excl:

Тук май всеки би трябвало да каже какво мисли, или нещо бъркам?


Mother Of Mercy - Dragontear - 17th August 2010

Не бъркаш, но jorro е объркал тона с първят си и май последен пост Smile


Mother Of Mercy - jorro - 17th August 2010

Идеата ми беше че не трябва твърде бързо да се отписва едно или друго парче, нищо не съм объркал, песента е синтезирана, неангажираща, но в никакъв случай за мен не е безлична и откакто слушам новия албум винаги си я припявам с удоволствие!Taka че да се правят генерални изводи за парчета по този начин, пък било то и от най-големия фен на групата или от някой който се мисли за такъв е малко странно, да не използвам други думи!:rockdevil: