Iron Maiden Bulgaria Forum
Satellite 15....The Final Frontier - Printable Version

+- Iron Maiden Bulgaria Forum (https://ironmaiden-bg.com/forum)
+-- Forum: Iron Maiden - България (https://ironmaiden-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Iron Maiden (https://ironmaiden-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Satellite 15....The Final Frontier (/showthread.php?tid=537)



Satellite 15....The Final Frontier - Dr. Feelgood - 10th August 2010

Нека тук да споделяме впечатленията си за тази песен и всичко свързано с нея.

Ето и текста.


Satellite 15....The Final Frontier


I try to call the Earth' s command
Desperation in my voice
I' m drifting way off course now
With very little choice

The loneliness is hard to bear
I try to calm my fear
Just hoping any second now
Some contact filters through

Desperation calls
Signal back from Satellite

As my life flashes right in
front of me

Try again...must get through
Hear me now...
For а very little time
Not much time...hear my call
Please get through...I am here

I'm stranded in space
I'm lost without a trace
I haven't a chance of getting away

Too close to the sun
I surely will burn
Like Icarus before me
Or so legend goes

I think of my life
Reliving my past
There's nothing but wait
'til my time comes

I've had a good life
I'd do it again
Maybe I'll come back
Some time afresh

For I have lived my life to the full
I have no regrets
But I wish I could talk to my family
To tell them one last goodbye

The Final Frontier
The Final Frontier
The Final Frontier
The Final Frontier

If I could survive
To live one more time
I wouldn't be changing
A thing at all

Done more in my life
Than some do in ten
I'd go back and do it
All over again

For I have lived my life to the full
I have no regrets
But I wish I could talk to my family
To tell them one last goodbye

The Final Frontier
The Final Frontier
The Final Frontier
The Final Frontier

There isn't much time
Must say my last rites
Nobody is here to
Read them to me

Must say my goodbyes
If only a time
A message to tell them
In case they might find

For I have lived my life to the full
I have no regrets
But I wish I could talk to my family
To tell them one last goodbye

The Final Frontier
The Final Frontier
The Final Frontier
The Final Frontier

The Final Frontier
The Final Frontier
The Final Frontier
The Final Frontier

The Final Frontier
The Final Frontier
The Final Frontier
The Final Frontier


Satellite 15....The Final Frontier - Кико - 10th August 2010

Satellite 15... - Интересно интро.Имам чувството ,че някаква Pink Floyd вълна ги е прихванала ,докато са го създавали.Разчупва нещата.Едва ли ще си го пускам често,но определено бих казал,че е идейно и някак иновативно.
Няма да му давам оценка, тъй като все пак е интро ,а не песен,макар че има вокали.

The Final Frontier - Убиец!Продължава традицията от BNW ,откриващото парче да е концертно,сравнително кратко,без излишни усложнения в инструментала,продължителността и мелодията.
Просто,кратко и ясно.Идеално за отркиваща песен ,както на албума,така и на предстоящите концерти догодина.
Зарибяваща песен,с комерсиален отенък,който я прави по-лесно смилаема и достъпна за масите.Трябва да има и такива песни.
Ако направя класация на последните 4 откриващи песни,тя ще е:
1.The Wicker Man
2.The Final Frontier
3.Different World
4.Wildest Dreams
Като искам да отбележа,че TFF и DW са ми почти равностойни,като и двете са еднакво по-слаби от TWM и еднакво по-добри от WD.

Оценка: 9,5/10


Satellite 15....The Final Frontier - Xplode - 11th August 2010

Интрото си кърти яко! Отначало бях малко "Втф ,да не обърках групата?!" но като му свикнеш е доста готино. Бих искал да видя Нико да го свири с един кик педал и просто ще е върха! 7/10 за Сателита давам, само че защо така са решили да го "залепят" за песента?


Satellite 15....The Final Frontier - Morticia Dickinson - 12th August 2010

За Интрото давам 10/10, а песента 8/10


Satellite 15....The Final Frontier - Кико - 13th August 2010

Morticia Dickinson Wrote:За Интрото давам 10/10, а песента 8/10

Аз обратното Big Grin


Satellite 15....The Final Frontier - tkopankov - 18th August 2010

За мен тя е атски яка една от класиките във албума:rockdevil:


Satellite 15....The Final Frontier - mickthomson - 18th August 2010

с това интро - някакви космически мотиви, е направо трепач