Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
THE FINAL FRONTIER - новият албум
#41
С Моргота го открихме...наистина стар трек така започва: : Space...the final frontier" Big Grin
[Image: Zlatica_Clan.jpg]
#42
Този албум е посветен на стар трек...заклевам се

http://www.phrases.org.uk/meanings/385400.html
[Image: Zlatica_Clan.jpg]
#43
Да така е ....

ето още нещо любопитно

[Image: startrekthefinalfrontie.jpg]

Даже като че ли и шрифта е същия

Дано спретнат нещо като Somewhere in time.... Явно си карат хронологично.... Пак ги е избило на фантастика след пирамидите Big Grin
Only The Good Die Young...
All the evil seems to live forever...
#44
На следващата среща-всички с костюми на стар трек...това е то! Имаме стар трек албум!
[Image: Zlatica_Clan.jpg]
#45
Quote:To boldly go where no man has gone before

:laugh: така почва статията дето любака показа.... и съвпада с втората песен.....


Ако продължаваме така ще налучкаме текстовете :laugh:
Only The Good Die Young...
All the evil seems to live forever...
#46
Направо да им пишем, че ги чакаме на летището с Ентърпрайз..да идват за концерт..ще ги шашнем! Какво ще кажеш капитан Кърк?
[Image: Zlatica_Clan.jpg]
#47
както казах и на Нико, песните са дългички, което говори за оня прогресив дето го обсъждахме преди, а пък и турнето с Тиътър мисля че го доказва...
Искам тааааааамммм :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil:
[COLOR="Yellow"]Love is a razor and I walked the line on that silver blade
Slept in the dust with his daughter, her eyes red with
The slaughter of innocence
And I will pray for her.
I will call her name out loud.
I would bleed for her.
If I could only see her now.

Circle of fire my baptism of joy at an end it seems
The seventh lamb slain, the book of life opens before me.
And I will pray for you.
...Some day I may return.
Don't you cry for me
Beyond is where I learn.
[/COLOR]
#48
Съгласен съм с Лейтенант комендант Дата
Only The Good Die Young...
All the evil seems to live forever...
#49
а Стар Трек смуче...
фен съм на фантастиката - Star Wars, Stargate... ама Стар Трек.
Опитвал съм няколко пъти да го гледам и не се получава, и сериалите и пълнометражните филми, не става.
Дано и албума да не е така SmileSmileSmile
[COLOR="Yellow"]Love is a razor and I walked the line on that silver blade
Slept in the dust with his daughter, her eyes red with
The slaughter of innocence
And I will pray for her.
I will call her name out loud.
I would bleed for her.
If I could only see her now.

Circle of fire my baptism of joy at an end it seems
The seventh lamb slain, the book of life opens before me.
And I will pray for you.
...Some day I may return.
Don't you cry for me
Beyond is where I learn.
[/COLOR]
#50
Заглавията звучат обещаващо!
[Image: icebruce.jpg]


Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)