Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Maiden винили и дискове за продаване!
#1
Въпреки че ми е трудно, се налага да се разделя се с някои неща от колекцията си. Причините са две- предпочитам да фокусирам колекцията си върху определени неща и изчиствам тези, които не влизат във фокуса + това лято ще ми трябват пари, понеже смятам да гледам Maiden поне на две места, така че не е лошо да си помогна отсега. И така, пускам ги тук за известно време, защото предпочитам да останат в България, но ако няма заинтересовани, след седмица-две ще отидат на e-bay.

1. SSOASS 1998 ECD 7243 4 96864 0 3 (CANADA, OVERCOVER)
Рядко издание, изтеглено от магазинната мрежа в Канада през 1998, заради заплаха от страна на канадската армия, че ще съди групата за обида. На обложката е Еди в униформа на канадските кавалеристи. Дискът е разпечатан, но не е слушан. В перфектно състояние.
ЦЕНА: 100 ЛВ.

[Image: l_fb22b27a0aa842c8bb48187db2e84aad.jpg]

2. WASTING LOVE 1992 CDS 724388023122 (HOLLAND)
Wasting Love - Holy Smoke (live) - Tailgunner (live) - The Assassin (live)
Eдин от най-редките сингли на групата. Излиза само в Холандия. Версията на Wasting Love има разлики с тази в албума. Дискът е в добро състояние.
ЦЕНА: 125 ЛВ.

[Image: l_c1499b5151214c348a60cf1d66e6c8a7.jpg]
[Image: l_087cce2d1bf04e5e806eb0e5f646e9a9.jpg]
[Image: l_2d8c241f57134deaae1bd89b67c0fe6f.jpg]


3. FRENCH KISSES FROM EDDIE 2003 BLACK VINYL BOOTLEG
Записан на 25/06/2003 в Берси, Париж, Франция по време на турнето The Early Days. Качеството на звука се търпи, характерно за буутлег. Винилът е пускан два пъти. Като нов.
ЦЕНА: 40 ЛВ.

[Image: l_d3c1acedda08431f8466c771f0f4aa2e.jpg]

4. LIVE 1982 RED VINYL BOOTLEG
Записан в Хамърсмит на 20/03/1982, познат още като Beast Over Hammersmith. Нормално качество на звука за буут. Винилът е в перфектно състояние.
ЦЕНА: 40 ЛВ.

[Image: l_efea87687a5448839019f2c22306ae61.jpg]

5. FLIGHT 666 2 DVD RUSSIA SQUARE EDITION BOOTLEG
Великолепно изработен буутлег. Квадратно издание. Дисковете не са пускани.
ЦЕНА: 30 ЛВ.

[Image: l_470091106b5d4d5b817359fb185698ad.jpg]
[Image: l_35f5e210447448d8a4d198cbeaa468f6.jpg]

6. DONINGTON LIVE 1992 2DVD RUSSIA SQUARE EDITION BOOTLEG
Великолепно изработен буутлег. Квадратно издание. Дисковете не са пускани.
ЦЕНА: 30 ЛВ.

[Image: l_09a468294c564d2288597c8edf452ea7.jpg]
[Image: l_608830eac1584b51a83ebcda327a42cd.jpg]

7. MAIDEN ENGLAND 2DVD RUSSIA SQUARE EDITION BOOTLEG
Великолепно изработен буутлег. Квадратно издание. Дискът е в перфектно състояние.
ЦЕНА: 20 ЛВ.

[Image: l_f0be4fbe09d14fc9b8171b88c2084815.jpg]
[Image: l_7b81a05342724f0fb6bf10537d23462b.jpg]
[COLOR="DarkRed"]There are more things in heaven and earth, than are dreamt of in your philosophy.
Hamlet, Act I, Scene V[/COLOR]
#2
Стив, ако идваш в Неделя във Лоджа донеси ми последните 2
[COLOR="Yellow"]Love is a razor and I walked the line on that silver blade
Slept in the dust with his daughter, her eyes red with
The slaughter of innocence
And I will pray for her.
I will call her name out loud.
I would bleed for her.
If I could only see her now.

Circle of fire my baptism of joy at an end it seems
The seventh lamb slain, the book of life opens before me.
And I will pray for you.
...Some day I may return.
Don't you cry for me
Beyond is where I learn.
[/COLOR]
#3
Ще мина. Към колко ще си там?
[COLOR="DarkRed"]There are more things in heaven and earth, than are dreamt of in your philosophy.
Hamlet, Act I, Scene V[/COLOR]
#4
след 18:00- 18:30 , нали има среща
[COLOR="Yellow"]Love is a razor and I walked the line on that silver blade
Slept in the dust with his daughter, her eyes red with
The slaughter of innocence
And I will pray for her.
I will call her name out loud.
I would bleed for her.
If I could only see her now.

Circle of fire my baptism of joy at an end it seems
The seventh lamb slain, the book of life opens before me.
And I will pray for you.
...Some day I may return.
Don't you cry for me
Beyond is where I learn.
[/COLOR]
#5
ок, ще се видим там Wink
[COLOR="DarkRed"]There are more things in heaven and earth, than are dreamt of in your philosophy.
Hamlet, Act I, Scene V[/COLOR]
#6
Окей, Donington и Maiden England са продадени. Някой друг? Оставям нещата да стоят тук още седмица и ги пускам да ги грабят капиталистите. Big Grin
[COLOR="DarkRed"]There are more things in heaven and earth, than are dreamt of in your philosophy.
Hamlet, Act I, Scene V[/COLOR]
#7
Ето го гърба на червения винил Live 1982 по молба на Meidana


[Image: l_43b117e3f2a64e0f941bf06aaceeef11.jpg]
[COLOR="DarkRed"]There are more things in heaven and earth, than are dreamt of in your philosophy.
Hamlet, Act I, Scene V[/COLOR]
#8
Стиф, тъй като вчера бях скапан и не можах да си пусна дискчетата, правя го в момента. Мнооооооооооогоооооо радват.
Благодаря :rockdevil:
[COLOR="Yellow"]Love is a razor and I walked the line on that silver blade
Slept in the dust with his daughter, her eyes red with
The slaughter of innocence
And I will pray for her.
I will call her name out loud.
I would bleed for her.
If I could only see her now.

Circle of fire my baptism of joy at an end it seems
The seventh lamb slain, the book of life opens before me.
And I will pray for you.
...Some day I may return.
Don't you cry for me
Beyond is where I learn.
[/COLOR]
#9
Радвам се
[COLOR="DarkRed"]There are more things in heaven and earth, than are dreamt of in your philosophy.
Hamlet, Act I, Scene V[/COLOR]
#10
LIVE 1982 червеният винил е продаден!
Канадският диск на SSOASS също.
[COLOR="DarkRed"]There are more things in heaven and earth, than are dreamt of in your philosophy.
Hamlet, Act I, Scene V[/COLOR]


Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)